خشک کن ها

شما می توانید اطلاعات کلی و جزئی و لیست قیمت. در مورد دستگاه خشک کن سنگ اسلب را در اینجا مشاهده کنید.

اطلاعات در باره خشک کن ها سنگ اسلب

دستگاه های خشک کن

دستگاه خشک کن تابشی غیر مستقیم خط رزین سنگ اسلب مناسب برای خشک کردن انواع سنگ مرمریت ، مرمر ، گرانیت ، تراورتن و .. با مزایای: خشک کن تابشی (غیر مستقیم) و استفاده از محفظه احتراق استیل، مبدل حرارتی هوای گرم تمام استیل. فن خودکار بکوارد مکش حجم هوا، ترموستات چندگانه، رطوبت سنج، ترموکوپل، مشعل، دمپر، فن‌های کمکی و جعبه برق فرمان. و در نهایت اتاق خشک کن و تولید شده در ماشین سازی ایرانمهر. جهت سفارش کالا با ما تماس بگیرید.

ماشین سازی ایران مهر یکی از وارد کننده انواع لامپ یو وی در ایران میباشد. لامپ uv کاربرد زیادی در پزشکی ، چاپ، ….دارد. برای خرید لامپ یو وی و مشاهده انواع لامپ یووی میتوانید. از این سایت  بازدید نمائید .

همچنین ماشین سازی ایران مهر ، تولیدکننده انواع فن کارگاهی ، فن صنعتی ، فن ساختمانی می باشد. که نمونه محصولات آن را در این سایت قابل مشاهده است .

علاوه بر عرضه و فروش انواع لامپ uv ، فروش انواع فن کارگاهی ، صنعتی و خانگی. ماشین سازی ایران مهر در انواع محصولات تولیدی خشک کن خود از فن ها و لامپ های یو وی بصورت گسترده استفاده می نماید .

ماشین سازی ایران مهر سازنده انواع دستگاه خشک کن سبزیجات ، دستگاه خشک کن میوه جات صنعتی و خشک کن میوه خانگی میباشد. که در آن از انواع لامپ یووی و فن های تولیدی این کارخانه استفاده میشود .
برای آشنائی با دستگاه های خشک کن سبزی و خشک کن. میوه ماشین سازی ایران مهر می توانید از این سایت بازدید نمائید .

ماشین سازی ایران مهر سازنده انواع دستگاه خشک کن سنگ یو وی ، دستگاه خشک کن سنگ موضعی میباشد. که در آن از انواع لامپ یو وی وارداتی و فن های صنعتی تولیدی ماشین سازی ایران مهر استفاده می شود. که در این سایت قابل مشاهده می باشد .

از دیگر محصولات ماشین سازی ایران مهر تولید خشک کن. سنگ موضعی سقفی و خشک کن سنگ موضعی سالنی میباشد. که توضیحات بیشتر در این سایت می باشد .

یکی از کاربردهای فن های کارگاهی در تهویه مطبوع در سالنهای پرورش پرنده گان و پرورش اسب میباشد. در باغ پرندگان ایران مهر برای ضد عفونی کردن محیط و سالم سازی محیط پرورش انواع پرنده گان زینتی از لامپ یووی استفاده میشود که میتوانید. در این سایت مشاهده نمائید .

همچنین در باشگاه اسب سواری ایران مهر انواع فن های کارگاهی و لامپ یو وی برای سالم سازی محیط و ضدعفونی سالن اسطبل استفاده میشود. که در این سایت قابل مشاهده می باشد .

تحویل تا 48 ساعت

شما هموطنان میتوانید 48 ساعت بعد از سفارش دستگاه را دریافت کنید .

دو سال ضمانت

دستگاه خشک کن سنگ اسلب دارای دو سال ضمانت می باشد

پشتیبانی ویژه

محصولات ما پس از فروش دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل است

همکاران ما

در اینجا می توانید همکاران ما. در حوضه فروش لامپ یووی و دستگاه خشک کن.  میوه و سبزی و فروش هواکش های صنعتی را مشاهده کنید .

راه های تماس با ما